Etui na druty i włóczkę

Hej! 🙂 Witam serdecznie – jak miło kiedy słońce świeci… aż humor od razu lepszy! Mój jest lepszy tym bardziej bo wreszcie zajechałam do domu na około 3 tygodnie – co za radość 🙂 Właśnie zjadłam pyszną zupę szpinakową, a zaraz będą gołąbki. Jak mi tego brakowało ;p Kurcze ciesze się kiedy tu jestem, ot tak. Dziś pokazuję gotowe, zapowiadane etui. Nie było łatwo ale jest.Jak już wcześniej wspominałam planuję zrobić, a właściwie nie ja osobiście a babcia chłopaka, etui na wszystkie druty i inne małe elementy. Pomysł zaciągnęłam z tej strony. Od razu powiem, że nie jest to projekt dla osób całkiem początkujących z szyciem, np. takich jak ja ;p Jeśli ktoś ma podstawy to sobie pewnie dobrze poradzi. My miałyśmy sporą łamigłówkę i z poprawnym wykrojem i z odpowiednim ułożeniem warstw…potem dalej znów coś się nie zgadzało ale dzięki wytrwałości pani babci udało się 🙂 Dlatego w tym miejscu bardzo jej dziękuję 🙂 Materiały kupione były w Ikei – bardzo mi się podobają te paski, zostało mi go jeszcze dużo i na pewno coś z niego jeszcze zrobimy.

Etui wyszło w sam raz ażeby pochować tam wszystkie druty, igły i mniejsze elementy, a także będzie ono odpowiednie aby pomieścić wszystko to co potrzebne jest do projektu – czyli też włóczka, opisy itp. Etui zamykane jest na zamek i ma regulowaną rączkę, a w środku dodatkowo jest mała kieszonka na drobiazgi.

Ja jestem zadowolona z efektu końcowego i aż garnę się do zaczęcia mojego nowego projektu 🙂 (a ten już tuż tuż). Jeśli chodzi o tą resztę materiału to nie wiem czy nie zrobimy z niej takiego „worka” – może ten będzie łatwiejszy ? ;p (linkźródłowy do strony po kliknięciu w zdjęcie).

Może Wy macie jakieś pomysły czy projekty, a może już sami zrobiliście jakieś etui ? Jeśli tak to zapraszam do podzielenia się wrażeniami, wykrojami, pomysłami 🙂

Dobra, to na tyle na dziś. Wybaczcie ale po wiosennych porządkach opadam z sił, a zapach gołąbków już unosi się w mieszkaniu więc lecę do nich ;d Pozdrawiam i miłego, słonecznego dnia 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Materiał, Projekty i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz