Znacie Drops Design ?

Hej – wreszcie prawdziwie wiosennie, właściwie aż zbyt wiosennie ale nie narzekajmy ;p Przyznam się, że tęskniłam za zapachem koszonej trawy i … słońcem, no właśnie go też ostatnio brakowało ale jest! Uh. Jak już wiecie z poprzedniego posta – dalej zamiast nad robótkami to ślęczę nad książkami – ale już niedługo, dosłownie za dni parę jest koniec! ;d Przynajmniej pracy….zostają jeszcze pytania, chociaż z nimi powinno już pójść gładko 🙂 No właśnie, a znacie Drops Design ? Pokazywałam już coś w poprzednich postach. Warto przyjrzeć się bliżej. Pewnie Ci którzy sami szukali w internecie pomysłów na projekt, fajny projekt i to darmowy, natrafili już na stronę firmy Drops Design. Ja przynajmniej tak na nich trafiłam i duże było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam mnogość projektów, ślicznych przy okazji i to całkiem za darmo. Swetry, kamizelki, skarpety, nakrycia głowy, akcesoria – jest wszystko. 

Żeby tego było mało to jeszcze jest udostępniona pomoc w postaci tutoriali, bo na stronie oprócz projektów na druty, są też te szydełkowe. Także dla chcącego nic trudnego, filmiki są fajnie zrobione i wszystko na nich elegancko widać.

Każdy projekt jest szczegółowo omówiony i opisany. No dla nas jedynie problem jest taki, że nie ma polskiego tłumaczenia. Języków jest wiele…może każdy znajdzie swój odpowiednik w którym się połapie 🙂 Ja, np. znalazłam sobie jeden projekt szalika, niestety była jedna rzecz której nie potrafiłam zrozumieć i pojąć ale to zainspirowało mnie do stworzenia czegoś podobnego. I jest, fajny nowy projekt – czeka na wykonanie, myślę, że efekt będzie niemniej ciekawy 🙂 Dzięki właśnie takim stronom chciałabym Was zachęcić do próbowania. Czasem trzeba „zaryzykować” i podjąć wyzwanie….stworzyć coś własnego projektu. Strona ta może być fajnym bodźcem, dobrą inspiracją, a metodą prób i błędów dojdzie się do czegoś (nie mówiąc już o tym ile się wtedy nauczy). Moja czytelniczka Asia sama zaskoczyła mnie taką postawą – mimo braku 30letniego doświadczenia w robieniu na drutach, tak jak u mnie ;p, podjęła wyzwanie i robi coś całkiem sama, z własnego pomysłu – brawa i pokłony 🙂 | W galerii zdjęcie kolejnych Jej dzieł 🙂 Także zapraszam Was serdecznie na stronę Drops Design – szukajcie, pobierajcie, miksujcie, próbujcie 🙂

Pozdrawiam! 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Owo i tamto, Projekty i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Znacie Drops Design ?

  1. Przemek pisze:

    całkiem fajnie niektóre męskie rzeczy 🙂

Dodaj komentarz