DROPS Design i wspaniałe wieści

Hej, hej witam. Pamiętacie może, bo nie tak dawno temu pisałam o świetnej stronce DROPS Design, która oferuje projekty różnych, pięknych prac całkowicie za darmo….to uważajcie teraz – od początku czerwca ta niesamowita strona jest dostępna również w języku polskim! Czyż to nie wspaniałe wieści ? 🙂 Czytajcie dalej a zobaczycie jakie niespodzianki nam przyszykowali na nadchodzący sezon. Właśnie tak, strona Drops Design od początku czerwca dostępna również dla fanów z Polski, ja niesamowicie ucieszyłam się na tą wiadomość bo znałam ich stronę już jakiś czas ale nie ukrywam, że tłumaczenie niektórych opisów wcale nie jest takie łatwe. Tak oto poinformowani zostaliśmy na Facebooku : Jakby tego było mało to dodatkowo zaprezentowana została nowa kolekcja na jesień/zimę 2012/2013 – i to jaka kolekcja! Cud, miód i orzeszki! Śliczne norweskie wzory, ładna gama kolorystyczna i do tego dobrej jakości włóczki. Ciekawym rozwiązaniem jest swego rodzaju konkurs gdzie głosujemy na swoich „faworytów” wśród wielu zaproponowanych wzorów, te które uzyskają najwięcej głosów zostaną zamieszczone na stronie wraz z opisem ich wykonania. Dlatego nie traćcie czasu i głosujcie! A i jeszcze – można nawet proponować nazwy do tych modeli, to zadanie dla osób kreatywnych ;d

Sami tylko popatrzcie – warto głosować!

I jak ? Też Wam się podobają ? No ja jestem zachwycona i myślę i czuję, że tak, wreszcie niebawem będę mieć czas i sposobność aby wreszcie móc coś stworzyć 😀

A i jeszcze…jest promocja na wełnę Big Merino i Eskimo Tweed, aż – 30%. 10,45 i 7, 45 zł za prawdziwą wełnę to chyba dobre ceny ? Promocja trwa do końca czerwca.

Dobra i koniec już tej darmowej reklamy ;d A kobitkom znużonym już wszechobecnym Euro 2012 polecam planowanie kolejnych prac, ażeby mieć zapas pomysłów na nadchodzące miesiące 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Projekty i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „DROPS Design i wspaniałe wieści

  1. witaminkaa pisze:

    Zapraszam na konkurs:)

  2. Asia pisze:

    Ooo, super! Nowe źródło inspiracji 🙂

  3. Asia pisze:

    Właśnie dostałam zeza rozbieżnego w osiem stron usiłując zdecydować się na któryś wzór :/

Dodaj komentarz